Åk 2: Halloween

Åk 2 föräldrar ordnar en Halloweenfest för hela familjen! Eleverna med syskon får delta i olika roliga lek- och tävlingsstationer på skolans område (både ute och inne), gå på disco i skolans matsal och köpa salt och sött från caféet! Halloween klädsel är förstås tillåten!

Inträde till Halloween festen kan vara ca 10 € för hela familjen och caféinköpen skilt.

På sidan Material, hittar du mer nyttig information om planerandet av evenemanget.

Vinsten från försäljningen går till Degerö HoS. Kostnaderna för inköp av material och bakingredienser osv. får dras av från vinsten (kvitton bör sparas vid inköp och ges eller skickas till föreningens kassör).

Degerö HoS har ett litet förråd nere i skolans källare där det finns ett lager med engångstallrikar, muggar, kaffe, termosar osv. som får användas vid jippona som ordnas.

Läs mera under Hem och Skolas förråd